Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-01, 20:34   #35
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Ett par råd från mig bara då jag varit med i gemet länge och varit med om alla newbiemisstag gällande bolagsspel.
Utse 1-3 systemmakare per vecka, ge dessa fria händer samt ansvar över att få raden inlämnad. Visst kan ni andra ge inputs eller om ni har någon värdefull information, men det är dessa 1-3 som ska väga in informationen. Gör inte en rad där alla ska känna sig "nöjda" då blir det bara fel utav alltihopa. Man ska aldrig blanda idéer. Tveka inte att köra över någon bolagsmedlem, det måste ni göra för att lyckas. En mittemellan rad fungerar ALDRIG! Rotera sedan era 1-3 systemknåpare varje vecka så alla får chansen att göra systemet. Såvida ni inte kommit överens sedan tidigare om att endast en och samma man ska göra raden och ni andra har förtroende för att denne person ska sätta den.

Den av er som är bolagsledare får pma mig med nicknames på de medlemmar som finns i bolaget. Så ordnar jag en speciell dold avdelning för er om ni nu vill ha det.

Detsamma gäller övriga intresserade av bolagsspel, vill ni ha en avskild del där ni kan lobba med idéer, tveka inte att höra av er.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat