Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-06, 22:04   #113
Helge

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Jo det är ju bra att dom får en varning vid robotspel , dock så säger det ju inget om att man kan vara 25 polare som spelar tillsammans och då spela robotspel 25 olika omgångar.

Står ju att man först får en varning så vad säger att dom inte bara byter och spelar från andra konton när varningen har utdelats? Uppenbarligen gör dom ju det eftersom detta hände idag.

En annan sak som är lite lustig är ju frågan om vad "vi" som spelar vanligt får tillbaka? Vi får omgångar förstörda av idioter som sedan får en varning medan vi får finna oss i det hela

Kanske vi alla ska börja med detta, tydligen har man ju rätt till en varning.

Så trött på detta mesiga atg som gnäller om ständiga minussiffror men dom gör fan aldrig något åt det eller detta med robotspel.

Knappast 25 polare kommer upp i dessa insatser som krävs, eller "vi" alla börja med detta 2 miljoner enkelrader.. Inte jag iaf.

"Spel uppfattas inte som ett robotspel om följande nivåer inte överträds:
• V75, V86, V64 och V65. Upp till 5 procent av de möjliga kombinationerna på systemets ingående markeringar, samt maximalt 50 gånger system på någon given rad.
• V4 och V5. Upp till 10 procent av de möjliga kombinationerna på systemets ingående markeringar, samt maximalt 50 gånger system på någon given rad."

Ja, man skaffar nytt konto. Enkelt och därmed kommer detta fortsätta ske, kan vara tant Agda som får en varning nu med utlånat konto. Vad vet jag?

Hoppas dom ger fan i V86 imorgon, borde varit där dom siktade in sig.

Många har teorin att de bara ville visa, att dom just finns kvar.

Nog om detta för mig, ska kika på V86. Svar kommer vi få..

Be happy and
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat