Portland är om inte det bästa, så iaf ett av de absolut bästa lagen att spela B2B
Många lirar nog Denver för att de har vilat och för den gamla angle:n att B2B i denver är så mycket jobbigare för bortalagen pga den höga höjden. Läste att de i år är 8-7-1 ATS när de spelar hemma mot ett lag som spelade dagen innan.
Ingen i Portland spelade mer än 28 min igår och att de alltid spelar bra b2b gör att jag inte direkt är rädd för att de ska bli överkörda.
Denver har torskat 5 av 6 senaste, å borde ha torskat alla 6. Hade riktigt flyt mot Raptors.
Blazers blev krossade borta mot Denver för en månad sedan, har sedan dess vunnit 4 av 5 bortamatcher vara en B2B mot Oklahoma.
När Denver krossade Portland för en månad sedan sändes matchen i hela usa. Det gör (som vanligt på torsdagar) även dagens match. Man kan hoppas att Portland vill revanschera sig för sin usla insats senast.
Något som kanske talar emot Portland är att de med segern igår blev definitivt klara för slutspel medan Denver antagligen fortfarande anser att de borde ha 2:a platsen bakom Lakers. De har dock spealt så jävla uselt senaste tiden så det känns inte realistiskt.
Prop bettet på Melo kan nog vara bra, men jag känner fortfarande för Portland ML
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|