Ulf Ohlsson om sina styrningar
Oracle Kronos – jättekapabel häst i grunden men han har inte fått till det på slutet. Jag ligger lite lågt även om kunnandet finns.
Zagros Boko – en trevlig häst med bra form. Spåret är bra men jag tror att hästen är lite långstegad och spets blir kanske tufft att nå. En bra resa bör vi få och det kan bli en framskjuten placering.
Hallsta Lotus – var klart fin vid de två segrarna senast. Ett givet bud men jag tycker nog det är tufft att spika. Månprinsen och även Faksen J:r är ju bra.
Royal Apanage – har gjort det bra. Fungerade inte som bäst senat och är behandlad. Synd på läget då han är mycket bra i spets men han har varit bra även bakifrån. Om formen sitter där efter behandling och efter att ha stått över lite så ska hästen räknas.
Capac Boko – är lite svår att sätta in i detta sammanhang. En fin häst är det i alla fall men 20-hästarna ser tuffa ut. Dessutom var det någon finsk häst som såg farlig ut. Det är nog mer platschans än vinstchans.
Cao Dai – en fin häst med bra form. Ofta med där framme men detta vinner väl Nahar och jag skulle ha spikat. Spara på strecken här!
Robin Ru –har visat hysterisk form och jag tror att detta är min bästa V75-chans. Outlaw Merci är nog värst emot mitt formkort.
Ulf
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: spalato (+10)
|