Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-13, 13:33   #1
michel65

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

snik -snak v64-tirsdag

Træner Leif Witasp er på banen med fire heste til løbene tirsdag i Gävle, og han er ikke i tvivl om fløjchancen.

“Blue Line (4. løb – nr. 5) har ikke levet op til forventningerne i år. Kommer ud på en ny distance, som jeg tror den klarer. Træner nogenlunde, og kan være en pladschance, da den står bedre til nu Næppe noget for stregspilerne, anser Leif Witasp.

“Yes We Can (8. løb – nr. 7) udvikler sig flot for tiden, og sidst vandt den fra udvendig position. Der er risiko for et lignende løb, fra det yderlige spor, men den er så godt gående, at jeg må være optimistisk. Staldens klart bedste mulighed i Gävle, synes Leif Witasp.

“Stinger Hanover (9. løb – nr. 3) træner helt som den skal, men resultaterne har bare ikke været der på det sidste. Nu kommer den ud fra et betydelig bedre spor, i forhold til de foregående starter, og jeg forventer vi er med helt fremme, kommenterer Leif Witasp.

“Atas Viking (10. løb – nr. 8) overbeviser ikke for tiden, og det er svært at tro på en fremskudt placering. Jeg skal køre yderst defensivt, og så håbe der kan komme en lille præmie med hjem, fortæller Leif Witasp
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat