Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-13, 14:49   #54
alle

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

[QUOTE=Hilding;266698]
Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg

Verkar vara många som är inne på att STQ får överta. Hade jag varit enig hade jag spikat. Dileva Käll är jag övertygad om att man släpper med, däremot tycker jag Vendi är favorit på att ta sig förbi STQ och där gasar man som vanligt hela vägen, pratar om att köra 11,5 hela vägen.
Knapp spetsfavorit är väl ändå Beatasine och hon går ju bäst i spets, pallar dessutom hårt tempo och verkar gå allra bäst i Sverige dessutom. Jag tror inte ens Björn kommer ladda, han vet sin häst kvalitéer (stark o tuff) samt ser i startlistan vilka gasare han har omkring sig bakom vingen. Vi får se..
Håller med dig.. STQ får väl aldrig spets?? Däremot kan den vinna ändå.. men tror inte den får någon spets med som du nämner både beatasine och vendi..

Infon i travronden är riktigt intressant om man tror att STQ kommer få ett tufft lopp.. någon strykning av hästarna 9,10,11 hade suttit fint!
Har själv inte läst travronden ännu, men om dom tror så mycket på 12an så kan det vara en chansspik, ser ju onekligen rätt bra uT!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat