Citat:
Ursprungligen postat av semipro
Ojdå, dubbla skäms till och med. Ni Pink Floyd-gubbar är onekligen inte att leka med.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Wagner
Hur många ska ni ge mig då?
Jag hade heller aldrig hört talas om karln innan han fladdrade förbi på teven. När det gäller musik är jag så ointresserad att det gränsar till apati. Har på senare år förstått att det är genetiskt. När jag var i övre tonåren skaffade jag lite musikutrustning för att inte verka mer avvikande än jag var. Funkade så där...
Ett exempel. Swedish house mafia ska visst vara rätt kända. Dom hörde jag talas om för första gången när dom skulle lägga av. Aldrig någonsin hört talas om dom eller läst en rad. Googlade precis och ser att dom slog igenom först 2010. Så jag förlåter mig själv att dom flugit under radarn i 3 år när Waters hållit sig undan i 50 år. 
|
Den enda gubben här är Wagner, helt fantastiskt att du har lyckats missat ett av världens bästa band alla kategorier. The Wall måste väl alla ha hört?!
Appropå house-killarna så gjorde jag faktiskt samma sak, och har nog ännu inte hört en sekund av deras musik - och då är jag mellan 25 och 30 år. Men sen är jag ju bara intresserad av bra musik också...