Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-17, 00:15   #35
Champinj0nen

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Tjoba!

avd1. 2 Credit Fayline, så som den höll från dödens senast..så håller den undan i ledningen imorn, vilket den kommer ta.

avd2. Jag drömde förra natten att 2 Rolling Stones vinner från dödens, trycker till 500 från mål och övertar av ledaren som är konstigt nog 3 Nochebuena Face..galopperar Djali Boko lr.. iaf så vinner Rolling Stones lätt tillslut i drömmen så kör på det.

avd3. Spets o slut på 1 sanity är troligt "men jag vill ha med 3 Harry o 7 Noras ändå". Känner inte helt för sanity helt enkelt.

avd4. 6 Attack Diablo, fin två raka barfota, nu dessutom jänkarvagn första. 8 Twins, åkes bästa chans så den ska med. 12 Headhunter slog Åkes sist å kan få loppet igen..2100 tror jag e bra.

avd5. Favoriten spår 8a igen men kan mkt väl vinna för att den bara är bäst, Mellby Viking. Bakom väldigt öppet, 10 super ariel har haft en fin utveckling med barfota o jänkare, kan skrälla igen, annars 3,6,9.

avd6. öppet lopp men tycker 3 Mythical Fortune 6. Amazon Am och 9 Denim Boko sticker ut. Tror att Per Nordström med Denim sätter nosen först, revench efter att Djali boko gjort bort sig..

avd7. 1 Le Mat och 7 Overtaker By Sib..alla har sett hur bra dessa gått på slutet. Om det blir positionsproblem för dessa så tror jag på 6 Mr Jef Fior, ska "ändra lite utrustning" inför denna starten, minns den som tvåa bakom Estrella Dorada, och "vill" verkligen att Mr Jef ska vinna.

Ha det gött!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10)
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat