Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-02, 18:03   #12
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Spoiler:

Memphis Grizzlies - New Orleans Hornets
Över 205 @ 1.90
5u

Charlotte Bobcats - Milwaukee Bucks
Under 182.5 @ 2.00
5u

Hmm coolt? Nej skulle inte påstå det utan mest för att hålla det lite snyggare, ser man inte vad jag spelar på om spelen är postade som spoiler? Ang. det där om att jag postar massa random spel, kan försäkra vem som helst att alla spelen är analyserade så nej jag flippar inte en coin och postar random spel, har folk frågor om ett spel så svarar jag. Tvingar inte någon att spela mina spel...
TAGGARNA UTÅT

Jag har varit inne och skrivit några gånger men responsen är lika med noll... det handlar bara om att skriva ut sina spel och få mest rätt i dom här trådarna inte snacka basket! Det är klart att folk som följt dig sedan tidigare kanske vet vad du går för men jag personligen och alla andra som inte vet vem du är (ursäkta) får inte ut så mycket avd dina spelförslag... okej då vet jag vad syftet med spoilers är, det är för att hålla lite rent, inget konstigt med det undrade bara om det typ av så att du tagit spelet nånstans ifrån eftersom det ser ju ut som "citera" fast gömt! Säger inte att det är fel, undrade bara...

Jag kan allt bli med och bidra med lite tankar och diskussion men som sagt så är det sällan någon som skriver så därför känns det som att det är onödigt och att leka "flest rätt vinner" känns som att jag klarar mig utan! Vill ha tankar och idéer och disksussion med kunnigt folk inte några picks här och var som egentligen inte ger så mycket... random picks är det för din publik som inte vet vem du är papak, för den skullen så kan dom fortfarande vara mycket bra men utan motivering gör dom så mycket mindre värda enligt mig och om du ändå har analysen varför inte skriva ut den lite kort!?

Nu skulle det ju givetvis inte hjälpa för att du skriver analyser om alla dina spel utan folket som läser i trådarna och kan basket måste ju allesammans bli med och bidra med tankar och åsikter av alla dess slag för att det ska bli lite fart på trådarna här!

Senast redigerad av Lazlo den 2010-04-02 klockan 18:15.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat