Ämne: Arsenal
Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-18, 11:22   #12
Semicolon
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Problemet med Wenger är att han får utstå samma kritik varje år. Var samma sak förra året och året innan.
SPEND SOME FUCKING MONEY. Han är värre än Kamprad, leder bara till att klubben blir rikare och rikare. Men inte kan man vinna titlar på det??


www.youtube.com/watch?v=21NKegr-l5k

www.youtube.com/watch?v=9L_-1Sja0Js

Två år efter och vi sjunger det fortfarande :(
Som RobinD är det svårt att inte hånflina lite åt spektaklet. Samtidigt har jag alltid haft en viss sympati för Arsenal (mest för att under ett par år var de de enda som pryglade upp scums med jämn mellanrum, även om det är länge sedan nu).

Men jag kan inte förstå hur fan de tänker. De lägger alla sina ägg I suarezkorgen det här fönstret, man måste ju hålla med W. Henry "vad fan röker dom på emirates"?

Det var en värvning som var dömd att misslyckas, det fanns inte på kartan. Förmodligen lät man sig väl luras av Suarez agent och trodde helt enkelt att 400 +1pund räckte. istället lyckades man bara med en sak och det var att göra sig till allmänt åtlöje.

Man misslyckas köpa Higuain för att man tycker han är för dyr, men vad kostar inte en missad CL-plats. Jag är också så förvånad över att de inte tidigt gick efter Benteke. han hade förmodligen gått att lösa för runt 200 innan han signade nytt kontrakt. Dessutom åkte ni väl på ett gäng skador nu och har ett extremt tufft spelschema i början eftersom det bär av till turkiet på onsdag, fulham på lördag och sen turkarna igen på onsdag i nästa vecka....

Och inför allt detta gör man 1 värvning? herregud, Wenger måste ju sett hur mycket spurs förstärkt, även Liverpool kommer förmodligen vara mycket starkare i år (även om jag tyvärr tror det blir svårt å nå fjärde platsen).

Men, förmodligen slutar väl arsenal fyra i varje fall, säkrar CL-platsen i sista omgången och säger "Den här sommaren är sommaren då vi öppnar plånboken..."
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat