Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-20, 19:54   #17
offside
Rekmästare

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 1687

offside bettar
Stats: 210 - 219 - 12
ROI: 116.51%
Vinstprocent: 48.95%

Standard

Ett till spel till imorgon:

2013-08-21 23:00FotbollAtletico de Madrid vs Barcelona 1X FT 7.5 2.290

Jag tror hemmalaget har en bra chans till att få med sig ett bra resultat här. Man är starka i cupmatcher. På något sätt vassare än i ligamatcher. Se bara vad som hände mot Real Madrid i Copa del Rey-finalen förra säsongen när trenden på 14 år utan seger mot ärkerivalen bröts.

Matchen spelats sent, 23:00. Kommer vara ett kokande Vicente Calderon. Hemmalaget har inlett säsongen bra och man har en vass trupp trots att man tappat en klassanfallare som Falcao. Dock har man värvat bra när man hämtat in Villa. Lägg därtill att man har Diego Costa som anfallspartner till spanjoren. Det är en mycket kompetent duo. Villa lär för övrigt vara otroligt sugen på att sätta dit Barcelona, där han hade en väldigt tuff tid.

Tror också Barcelona 7-0-premiär har gjort laget lite övermodiga (och oddssättarna). Jag kan se det få en motsatt effekt där man tror att allt ska gå av sig själv. Men är hemmalaget taggade och smäller på så som man kan göra så blir detta en otroligt tajt affär.

Barcelona har dock på senare år haft det lätt för Atletico, men jag känner att det är tid att detta ändras en aning. Sist dom spelade på VC så vann Barcelona. Dock otroligt orättvist där Atletico gjorde självmål med några minuter kvar att spela. Barcelona har svårigheter med presspelet och man släpper till väldigt stora ytor på mittfältet. Atletico har spelare med fart och teknik som ska kunna såra Barcelona ordentligt.
offside är inte uppkopplad   Ge poäng