Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-21, 07:52   #1
Galeocerdo cuvier
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Den stora oddsjägartråden (Marathon)


Som många kanske är medvetna om så är Marathons oddssättare fruktansvärt dåliga, tittar man på oddshistoriken på många spel så ser man hur de öppnat ett spel på kanske 4.00 som nu står i 2.50 gånger pengarna hos majoriteten av bolag inkl. Pinny och kanske 2.60 hos Marathon.

Problemet är såklart att se dessa utstick innan de börjar droppa. Jag såg dessa när Marathon släppte sina NHL-odds före alla andra bolag, men jag ser de inte i andra sporter eftersom jag inte kan andra sporter/ligor.

Tanken är alltså att spela på Marathons löjligt felaktiga utstick så länge man inte är limiterad.

Ett sätt är ju att jämföra Marathons odds med mer normala bookies som Bwin, som också ofta öppnar tidigt. Dock har Bwin och många andra så dålig utbetalningsprocent att de ändå hamnar under Mara på alla utkomster i en match, så ofta hjälper det inte. Mot Pinny är det ju dock lätt att se, men när Pinny öppnar så droppar Marathon direkt.

Så, om ni ser något dumt utstick Marathon gör så rapportera gärna här. Saken är ju den att jag inte vet när Marathon släpper sina odds till respektive ligor, NHL brukade de släppa 2-3 dagar innan men vissa fotbollsmatcher kan släppas veckor innan, andra dagar och några månad/er.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-08-21 klockan 07:55.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat