Nånstans måste vi börja, så jag "tuggar" igång ett förslag så vi har ngt att utgå ifrån
Peking-DIF: Håller Norrköping som knappa favoriter här, utesluter dock inte att Dif kan skrälla. Som nämnts tidigare är Norrköping ganska målglada trots att de bästa lämnat, man lirar en offensiv fotboll, tror inte man går mållösa här. 1,2,3 -0,1,2 (9 komber)
Esbjerg-St Etienne: EL, St Etienne ska vara favoriter här, man står på 2 segrar av 2 möjliga i franska ligan, 2-0 målskillnad tyder på att man lirar tajt. Har svårt att se danskarna göra mer än max 1 mål i denna match, St Etienne lär backa hem för att få ett bra resultat till returen. 0,1 - 0,1,2,3 med reducering att Esbjerg inte får vinna. (7 komber)
Elfsborg-Nordsjälland: Klurig match, Elfsborg kanske inte gått så bra iv allsvenskan sista tiden, men ser inte ut som danskarna heller rosat marknaden. Knapp hemmafavör i mina ögon. Har svårt att se ngn tydlig matchbild då jag är dåligt insatt i Nordsjälland. 0,1,2,3 - 0,1,2 med reducering att det ej får bli bortaseger. (9 komber)
Tromsö-Besiktas: Här tycker jag vi ser en klar favorit i Besiktas, man ska helt klart vara klassen bättre. Tromsö ligger i botten på norska ligan & fokus kanske borde ligga på att säkra mark där, även om såklart EL också slår högt. 0,1 -0,1,2,3 med reducering att Tromsö inte får vinna.
Totalt 3969 rader
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: slindoffer (+5), one (+1)
|