Ämne: 3/4 V75 Romme
Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-02, 20:59   #9
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fyllot Visa inlägg
Myllarfax är draget i Kallbloden!!! och om man täcker upp med fler än favoriter ska Eldfaksen med

Vilde Gral i första är ett riktigt långskott, men va fan det är jackpott omgång

junction är kapabel, men tror formen är på väg nedåt, rankas därför sämre än han egentligen är

Simb river och miskos padus i 4:de ser intresanta ut

king of lace ser till att jag får jackpoten ensam!
Vinner Vilde Gral så ska jag käka upp tre hattar...

Har också kikat på Miskos Padus, hästen verkar hygglig och har knappt förlorat felfri, men det känns tufft för en gröngöling som Kerstin hall (aldrig ens hört namnet) ska komma in och gå om dem från bakspår. Dock blir det nog mitt tredje och sista streck då jag inte ser många andra dugliga, och 1% är bra!

King of Lace har varit bra, men jag kan aldrig tro att det räcker mot de han möter nu.

Såg i en intervju att Röcklinger var rejält uppåt på Sweet Circle och Paris Turf. Kikade i arkivet och Sweet Circle såg rejält fin ut senaste starten så han kanske har fog för det. (20/5ggr på b365)

Stig H tippade visst spik på Necklace och garderade Nu Pagadi i kvällsblaskan också. Fördel oss som tror tvärtom/vet bättre(?)! Han brukar i alla fall inte ha så värst träffsäkra kommentarer på kusarna i vanliga fall tycker jag, så varför skulle han ha rätt nu?
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat