Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-22, 17:27   #564
Grnvit

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Skrev århundradets längsta inlägg, var mycket nödvändigt i texten men även mycket pladder som ni säkert inte hade orkat läsa. Dessvärre stod det att jag var tvungen att logga in efter jag tryckt på posta snabbsvar och så snabbt var den texten borta.
Jag får fatta mig kort nu:

Hej, kamrater.

Har haft ett långt, nyttigt och nödvändigt speluppehåll under sommaren. Kände jag var tvungen att ta det lugnt efter hockey-VM var slut. Inte för att jag torskade, gulade eller mådde dåligt på något sätt, motivationen fanns helt enkelt inte där. Skrivandet har inte varit på topp det här året heller men jag hoppas jag kan komma igång lite mer med det nu när nya hockeysäsongen är här.
Motivationen för bettingen är hur som helst väldigt hög och jag har rullat igång lite smått nu under försäsongen.

Morgondagen bjuder på tolv matcher i European Trophy och jag skriver eventuellt några rader om lite spel där.

Återkommer även med ett spreadsheet.

Det får duga... på återhörande

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+5), smak (+5), Shell Peppe (+5), eddieh (+10), Wagner (+10), maddmax (+50)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat