Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-22, 18:31   #50
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

De har nu börjat erbjuda internetbanköverföringar för er som är intresserade av detta:

Citat:
Direktbetalning med bank via Instant Bank


Vill du överföra pengar snabbare än blixten? Det är nu möjligt hos ComeOn!

Vi har en fantastisk nyhet för dig som är kund hos Handelsbanken, Länsförsäkringar och Skandiabanken! Ni har nämligen från idag tillgång till Direktbetalning med bank via Instant Bank! Detta innebär att du enkelt kan överföra pengar från ditt bankkonto till ditt ComeOn!-konto på bara ett par minuter!

Du överför dina pengar genom att följa instruktionerna och bara en kort stund senare finns dina pengar på ditt konto. Lika enkelt som tidigare!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat