Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-23, 22:28   #67
Champinj0nen
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Här kommer min ranking o system just nu:
avd1. 2 Pink Elephant, 8 Zjanti River, 6 Tresor D`inverne (Elefanten och Zjanti tycker jag har mött tuffast hästar, tresor tar jag nog med på bra form.)
avd2. 2 Charlie Trotter
avd3. 7 Månprinsen A.M (tre hästar sticker ut o jag väljer den jag tror går starkast tillslut)
avd4. 1. Kaiser Broline, 7 Satisfied La Marc, 9 Kentucky Love (den som eventuellt är intressant här är 12 Acriter för att den ska gå barfota första, har annars inte trott på den tidigare så njaa) Svante bakom 7an har bra segerprocent ser jag.
avd5. 8 Pantholops, 10 Vincennes, 9 Global Midnight (känns mkt starkt, att Braås inte tas med och inte är lika mkt streckad som Global Midnight har med kusken att göra!? Gillar global mer men Braås börjar bli streckvärd.
avd6. 9 Montgomery Gel, 6 Sundviks Saigon, 11 Ed You, 2 Outlaw Merci. Jämt lopp så jag rankar o tar med efter form..som jag tror det är! Sen tror jag tex inte på 1an lr 3an.
avd7. 2 Nahar, 5 Sebastian K, 4 Raja Mirchi, 7 Save The Quick, 9 Panne De Moteur. Då har jag med alla jag vill ha med..typ. Så fint lopp Panne har inte lika bra kapacitet som de andra ännu men har grym form o kan få loppet. Ett lås på 2,5 är starkt så det är möjligt det görs för att få med fler i första loppet, samtidigt skönt o sitta med många i sista då det kommer bli ett tufft snabbt lopp.

NiklasJ var är dina tips? nå jänkarvagns-info? Ha det gött o lycka till allihopa!
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat