Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-26, 08:32   #1340
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
BP-Mjällby
Mjällby har varit inblandade i målrika matcher på slutet och kan kanske hjälpa upp oddset även denna gång. Utgår från 1,2 på båda lagen.

Häcken-Peking
Jag tror det kan vara dags för Häcken att ta en seger igen. Norrköping åkte på däng senast mot DIF och det kanske kan vara början på nedåtspiralen efter de spelartapp som man haft i sommar. 1,2,3-0,1

Syrianska-DIF
Syrianska brukar vara inblandade i målsnåla matcher, kanske lossnar det lite för DIF efter förra omgången. 0,1-1,2,3

Åtvid-Kalmar
På förhand känns det som den målsnålaste matchen, båda lagen skulle egentligen behöva en seger efter några tunga matcher men blir kanske rädda för att förlora istället. 0,1,2-0,1,2

1296 rader med utrymme för några tecken till.
Din rad ser bra ut, gillar även Salingers två tillägg i systemet som jag tycker ser vettiga ut & lite oddshöjande.

Baserar mitt system precis som ni redan skrivit ut, jag lägger till 0an på Dif som jag tycker är för lite streckad, egentligen är det ju bara sist det lossna för dem, innan gjorde de inte mycket väsen av sej. sen lägger jag till några enkla krav för att "bråka" lite...

Bp - Mjällby: 1,2 -1,2
Häcken - Peking: 0,1,2,3 -0,1
Syrianska - Dif 0,1 - 0,1,2,3 (Dif får inte vinna)
Åtvidaberg - Kalmar: 0,1,2,3 - 0,1,2

Reducerar systemet med krav att antingen häcken lr Åtvidaberg måste göra 1 lr 2 mål. kostnad hamnar då på strax över 2k.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat