Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-29, 09:08   #350
robfri
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av schtek Visa inlägg
Okej, dags igen. lite lurigt att hitta givna spikar denna omgång.

lite intressant statistik i newcastle - fulham. de 5 senaste matcherna har inte slutat X. Lagen har vunnit på sin respektive hemmaplan. 3-2 i fulhams favör.
Skadeläge(märkbara):
newcastle - remy borta denna match. gutierrez och tiote 50% chance of playing.

fulham - stekelenburg!

bara att chansspika 1an?

är det dags för norwich att vinna nu?
värvat bra inför säsongen. lånat in elmander.
hooper fortfarande skadad i anfallet. ricky van wolfswinkel (coolaste namnet i PL?) har redan hittat nätet.
Jag gillar southampton som underdogs men inte lika mycket mot jämna lag.
dock har förra årets möten slutat med X.

nämner några skrällar:
Ipswich ( birmingham såg ut att skrälla mot lecister senast men klappade ihop och förlorade med 3-2, tungt. ipswich inte imponerat jättemycket iår, men känns ändå understreckade i denna match. 23%)

Burnley (derby har bra form men statistiken lagen emellan säger 0-1-4 till burnley. burnley vunnit 3 av 3 borta från 2011. 21%)

Bournemouth (båda nykomlingar, bournemouth inte rosat marknaden borta hitills. dock lite intressant statistik att de förra året 12/13 vann på respektive bortaplan och även så 07/08. 20%)

Nottingham (wigan har inte levt upp till de stora förväntningarna ännu. kommer från två raka X. Nottingham däremot har gått som tåget för iår. svårt att inte plocka med dom trots tufft motstånd. 28%)
Väl skrivet som vanligt ! Tycker med denna info att Newcastle är en vettig spik. Sen gillar jag även årets trupp av Leicester, verkar som man äntligen fått ihop ngt vettigt, Charlton imponerar inte så där lutar det åt spik 2.

I nuläget kan jag även köpa Middlesbrough som stor favorit, man har en bra trupp för denna liga samtidigt som S.Wednesday dras med skador
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat