Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-29, 12:18   #224
Rickart

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2729
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Du har rätt, givetvis ringer en klocka när man ser en sån enorm förbättring. Nu är jag inte helt säker, ibland sviker minnet, men i tidigare regi tror jag Dileva gick bäst på rulle, nu som du säger såg den smällfin ut i ledning.

Det jag inte gillar är att namn hängs ut, inget är bevisat & att ngn "hört" från ngn annan osv, ja det kan vara vilket svammel som helst. Just denna del är inte riktad mot dej Nicklas J då du endast skrev att varningsklocka ringer, & det kan jag absolut köpa.

lr så är kort & gott Redèn en jävel på att ställa i ordning hästarna i bra skick, vem vet.
En elitloppshäst som flyttas pga dåliga resultat, alltså en häst med jättehög kapacitet, får ett nytt träningsupplägg, ny kusk, ny omgivning... Ja jag är inte alls så förvånad att det ringer en varningsklocka, för det är inte alls ovanligt att hästar kan tända till med dylika upplägg, inte alls ovanligt. Tycker det är så sjukt tråkigt att man ska börja snik-snaka om doping, tissla och fula ner när någon gör något bra, människan kanske har kämpat, slipat och jobbat arslet av sig år efter år för att hitta en optimal väg. Jag tycker det är riktigt jävla lågt.
Jag har inte så mycket för just Reden, jag brukar kalla honom för "den vämjeliga", men att fula ner både sporten och honom genom att hålla på såhär är inte rätt. Det måste finnas något mer att gå på.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat