Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-29, 13:32   #237
Rickart

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2726
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Nej jag berikade en disskusion som just nu finns i hela travsverige med ett aktuellt exempel som är intressant. Kanske kunde någon annan här som är kunnig ge mig ett svar på hur det går till när en häst gör såna framsteg under lätt träning under en månad. Men allt du svarat har i princip varit trams så kanske va det fel av mig att försöka disskutera saker på ett forum.
Helst ska man väl bara lämna "klara" spel utan analys och kalla andra för okunniga.
Har själv inte tagit någon ställning i något som jag skrivit i detta ämne. Tycker själv att det är långt mellan att skriva att lite varningsklockor ringer och att hänga ut någon. Dessutom så skrev jag ju för att förtydliga flera gånger att jag inte vill anklaga någon för att just slippa detta raseri.
Okej, jag ska försöka lugna ner mig lite.
Tycker du inte att det är ett vanligt fenomen, att en häst som varit bra men gjort det dåligt ett längre tag, som får ny tränare, ny kusk, ny omgivning, nytt upplägg kan tända till? För du måste väl hålla med om att Dileva Käll har hög kapacitet, det är ju ändå en elitloppshäst.
Detta samantaget gör att Dileva Källs resa från spets till mål utan några incidenter, en onsdag på V86 känns som vardagsmat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+20)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat