Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-30, 20:34   #55
FrankieJr
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Fick just detta erbjudande från NB. Är lite seg i huvudet känner jag. Finns det något sätt jag kan tradea detta eller måste jag riskera 500:-?

Citat:
Här kommer två frågor att fundera på inför lördagen: Hur ska du kunna välja vilka matcher du ska titta på när det finns så mycket bra sport att välja bland? Och vad ska du använda ditt riskfria spel upp till 500 kronor på?

Just det, du får ett riskfritt spel upp till 500 kronor som du kan välja att använda på valfritt sportevenemang. Till exempel Manchester City-Hull, Juventus-Lazio eller US Open i tennis i New York.

Om ditt spel är ett förlustspel ersätter vi det med ett gratisspel för samma belopp, som du kan använda under söndagen. Då spelas Liverpool-Manchester United och Londonderbyt Arsenal-Tottenham, bland mycket annat.

Fyll i koden FREEBIE i rutan för bonuskod innan du gör ditt spel. Om du inte spelat för din återbetalning senast klockan 23.59 den 1 september, 2013, så tas den bort från ditt konto. Klicka här för Regler och villkor. Lycka till!
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat