Citat:
Ursprungligen postat av doob
Kvällens  blir utan tvekan alla som INTE spikade DONTTELLMEANYMORE!
Dagens i särklass bästa spik! Drömläge och spetsgaranti! Det här är en omvänd "kommunare" idag! Alla verkar vilja jobba bort den och spekulerar i formtapp...
Faktum är att den inte ens behöver vara på topp för att vinna! Vet inte vad det är med Jägersro men spetshästarna bara rinner undan och det är oerhört svårt att få till toppspurt där! Tycker det verkar som att "alla" stänger av motorn på upploppet och gliiiider in i mål!
DONTTELLMEANYMORE - SPETS OCH SLUT!!
Personligen kör jag såhär...
1) 1 3 5 6 7
2) 1
3) 1 8
4) 1 2 3 5 6 8 9 10
5) 5 14
6) 3 4 8 11
7) 2 3 9
Kan inte släppa Art On Line som är ruggigt effektiv i spets om form och nu på intressant balans!
Låset i tredje är självklart! Spetshästen och så Åkes KANON som hade varit självklar spik från bättre läge!
I femte gillar jag egentligen inte Stylish Hanover men risken är att den blir släppt till spets enkelt och då har den chans! Dubblar med bästa hästen i fältet men 20-meter handikappar rejält! Ändå värd en dubbling om den kommer till!
I sjätte tror jag på mycket bra skrällchans på Alfas Da Vinci! Det finns en överhängande risk för överpace när team Kolgjini vill få Olympic Kronos till spets! Sedan kolar Ludde på i vanlig ordning och då biter Alfas Da Vincis spurt bra! Se upp!
I sista streckar jag dom tre med chans! Övriga gör sig icke besvär... Hur ska Örjan kunna vinna? Är folk fulla??
|
örjan skulle kunna vinna om han trycker till peter rejält, som då brukar fega ur. enda sättet harry kan få stryk. dock inte troligt att detta sker då både peter och örjan sällan ger sig in inåt. här rinner harry undan utan problem i jägers nerförsbacke