Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren
tanke vad det gäller don't tell me anymore: alla så kallade experter går emot med argumentet att formen är tveksam. köper inte det.var ruggig på kalmar från spets. loppet efter körde kim bort den fullständigt med hård körning. senast fick den inget fäste på banan. Detta är en frontrunner som växer i spets. tränaren menar att formen ska va på topp. Jägersro är en bana som gynnar en frontrunner nåt extremt. Inte sällan ser man hästarna göra grymma lopp i spets och spets är alla överens om att den kommer få. resten av kuskarna har dessutom läst detta i programmet och lär inte bjuda på nån idiotkörning. Spikas!
|
Senaste om den i stallbacksrapport från SS, denna vågar jag klistra in då den kom gratis på mailen. Annars får väl Sharps kasta ut mig, hej då om så fallet.
(PS! Skänk mina Sharps till Laxdasen då

)
"Ja, jag skulle inte tacka nej till att sitta på Lilla Torg ikväll men i så fall ska 1 Donttellmewhattodo (V75-2) vinna, annars blir det inget. Men jag stärks mer och mer i tanken att han faktiskt ska kunna göra det. Vi åkte ner redan igår trots att vi har ganska kort väg, men jag gjorde det för att jag ville köra lite intervaller med honom på Jägers och jag kan bara säga att hästen kändes jäääkligt bra! Minst lika bra som inför V75 på Kalmar i midsomras då han imponerade så smått. Vi har dessutom gått ut med skor fram hela veckan men nu har jag svängt. Fötterna ser bra ut och vi kör barfota runt om och det är full gas som gäller. Jag hoppas att Ni får se mig där på Lilla Torg ikväll", skrattar Nicklas.