Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-31, 13:37   #84
sandro

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
jag ger mig. Såklart ligger det högsta spelvärdet i att spika omgångens i särklass största favorit som alla spikar inklusive Harry Boy. Ber om ursäkt att jag tänkte fel.
Så när du tänker spelvärde räknar du aldrig in chansen som hästen har att vinna utan bara hur alla andra spelar eller hur en harry boy ser ut?

72% är väl ändå 28% som försvinner och ser man den som given vinnare så måste väl ett "bort plock" på 28% helt gratis vara mer än ok, behöver inte vara svårare än man gör det.

Spelvärdet i streckspelet ligger väl ändå i det totala hur raden ser ut efter 7 körda lopp?

Spelar mindre roll om man spikar 1-2 mest streckade i omgången om man ändå lyckas hitta 3-4 vinnare under 10% eller liknande så har man ju gjort det så lätt som möjligt för sig.

Allt beror ju på hur systemet i sin helhet ser ut, spikar man tex dessa 2 så kanske man låter bli att ens ha med någon av dom 1-3 mest streckade i övriga lopp.

Roligt med folk som inte kan snacka upp en omgång utan ska lägga sig på rygg och säga : jag ger mig som någon barnunge om man anser att någon tycker annorlunda.

Senast redigerad av sandro den 2013-08-31 klockan 13:38.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat