Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-03, 19:11   #10
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

phx ml 1,32 2unit .bet 365
top 4 lag i öst mot nhls sämsta lag och dessutom är phx riktigt bra hemma och edmonton helt offside borta bara de räcker ju..phx är grymma om det skulle handla om en förlängning så tar faktiskt ml här pga det. vid vinnst har man i precip säkrat 4 platsen och man har även 2 raka torsk så de kommer komma ut stenhårt här.

buffalo-montreal under 5,5 vid 60 min 1,65 2unit. expekt
halak mot miller och buffalo dra med offesiva skador på connolly och vanek. känns som de blir målsnålt i denna.

boston 2,35 3unit nordicbet
har börjat spelat upp sig och jag tror att bortaplan kan passa(har ju faktiskt spelat mycket bättre borta hela säsongen) rask i målet och ett offensivt toronto kan passa bra där man får ställa upp md sitt defensiva system och skickliga defensiv. hej kontringar?

rangers 2,3 3unit nordicbet
rangers krossa tampa och hade de lungt i prencip hela matchen så b2b gör inge mycket alls, väldigt kort resa dessutom. florida föll när de gällde som väntat men rangers har levererat när de har behövts nu i slutet och jag tror man trivs bra på bortaplan och slippa lite press i denna tighta sits. lunkan vill förlänga sin nolla

la kings -1,5 2,5 2unit bet 365
kings är ett top lag och har en 0-2 segr borta mot nsh och vann senast med hela 8-3 mot vancouver. anaheim helt under isen och uppträder dåligt överlag från match 1 tycker jag. kings visar vilket lag som är kungen på sydöst kusten.

st louis-dallas över 5,5 incl overtime 2,0 2unit bet 365
2 lag som inte har något att spela för och de landar väll på en runt 7 mål skulle jag tro. varför ställa upp med en fet defensiv nu i slutet i stället för att ut och försök göra mål och ha lite kul,den typen av spel brukar man se i dessa typer av matcher vid denna tidpunkt. dallas är ju även ett lag som gör och släpper in mycket mål.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat