Överspelet i Sacramento känns klockrent, Portland har ju scorat ganska bra på slutet och det blir nog bra med fart i den matchen!
Finns fint värde på Stephen Jackson inatt, frågan är bara vad man ska gå på, Nordicbet har jämna odds på 19.5 pts för honom medans bet365 har jämna odds på 21.5 pts... det är bara att klura ut om man tror han kommer scora mycket eller lite så har man mycket fint värde på båda valen om man nu inte vill köra en middle! Vad tror ni? Jag skulle nog ta över... ska fundera lite!
Mitt card så här långt:
Fattar noll av oddset på Clippers, de flesta bolagen har jämna odds men det här är ett rejält utstick. Baron Davis saknas också och deras normalt klena offensiv blir därmed ännu sämre och det är mycket mycket sällan kommer till 100 poäng!
Hornets kommer tillbaka direkt efter torsken mot Memphis igår och vinner mot Nets som saknar en hel del folk. Ändrad lägre lina på Sac - Por och det känns som ett klockrent spel, papak har tagit upp lite statistik ovan
Redan varit inne på underspelet i den viktiga matchen i Chicago, båda är B2B och båda är low scoring, lite ändrad lina till det bättre för mig. Atlanta hade en tight match mot Cavs igår där de bara scorade 88 samtidigt som Detroit bara fick i 94 poäng mot försvarslösa Phoenix, lite små trötta lag och det borde inte rinna iväg!