Citat:
Ursprungligen postat av robfri
Av ren nyfikenhet. Varför i hela friden lämnar du system på måndag ? Sen skriver du att Mr Chicago inte kommer med pga kostnadsskäl...kan köpa att man plockar bort en häst man inte tror på pga dåligt spår osv, men i detta fall handlar det om 27 sek. Köp en snusdosa lr öl mindre nu i veckan så har du med råge råd att plocka med denna blivande topphäst.
|
Inom spelet finns inga regler. Har slutat lyssna på "folks" negativa" yttringar. Skriver tidigt eget system utan att bli påverkad av allt inom media. Man kan inte skylla på nåt sen,,,har ju fått spela mina EGNA idéer....Jag har tillräckligt med pengar och kommer att skriva andra bolag ju närmare veckan kommer. Just då hade jag inte tillräckligt på mig....har inte travpengar på mig när jag jobbar,,,,vi vill ju inte förlora dom,,,,,,,satte 140 000 i februari,,,,lugnt för min del ,,,dont worry,,,As usual , som jag gjort i över femton år .....ta dt inte negativt. men jag kör min egen stil.....bryr mig inte om min tidiga lapp har två eller tre rätt,,,,vem vet dt kan t o m bli en sjua!! klart man bryr sig,,,men har åtminstone fått spela som jag vill själv....och dt betyder mest.....sen hur dt går kan kvitta