Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-03, 19:57   #34
spalato

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Försöker folk hjälpa Nybrink & Co också, när han delar ut dåliga tips? Men när han vinner är han kung? Nä du Nybrink, du gör det enda sanna....nämligen kör ditt eget race.....han försöker ju också hjälpa till, men Ni nonchalerar honom också,,,,,,,,,precis som med mig,,,,,och jag lägger endast ut ett "skräp" (???)system (får vi ju se hur många rätt dt blir, utan att försöka lura nån; (ett ärligt system med ärliga tankar)som också bortses ????,,,,,skrattar bäst skrattar sist,,,,,,men jag har fler system på lager tills lördag (dom behåller jag för mig själv, sorry)( yeah sure ...som om dt skulle va intressant??? (har faktiskt dragit in en hel del,,,,,(jätteintressant!!!) .... precis som vår käre Ralf V.... Ralf Wadmos (felstav?) när lägger ut sitt system på TV,där han säger sig ha sju rätt, EFTER v75:an är klar,,,,,,först lägger han ju ut ett system som alllmänheten kan se,,,,,men sitt eget privata lägger han inte ut förrän efteråt, då han t o m berättar han sitter med sjuan,,,,hur oempatiskt är dt då? Rygga Ni som ryggar,,,,,Ni andra kan låta bli!!!

Senast redigerad av spalato den 2013-09-03 klockan 20:04.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat