Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-03, 21:05   #44
the_mirage

the_mirages avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 802
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Oj, jag tycker du är helt fel ute, om du ska vinna dom stora pengarna. Dt är just detta man INTE ska göra d v s stirra sig blind på strecklistan/streckprocenten. Då kan man aldrig lyckas få med lågprocentare....t o m som potentiella spikar. Har man t ex en följe-häst, som inte vunnit på ett tag, fortsätt att jaga den, speciellt efter att den har torskat ett par ggr,,,,,,spika f-nskapet när folk minst anar... . Till slut blir den lågt rankad, och tänket kan hjälpa dig närmare sju rätt och dom stora pengarna. Trägen vinner m a o
Du har helt missuppfattat poängen i mitt inlägg.
När du lämnar in tidigt och inte vet hur strecken eller insatsprocenten ser ut så har du ingen aning om din s.k. följehäst i dina ögon blir över- eller undervärderad.
Den som däremot väntar med att lämna in kan istället ranka ner de hästar som spelarkollektivet överskattat samt ranka upp de som i ens egna ögon är för lite betrodda. Den infon och det valet saknar du som lämnar in tidigt. För min del får folk lämna in hur tidigt de vill men att påstå att man har en fördel av det är lögn.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat