Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-04, 22:11   #18
Semicolon

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SlimCharles Visa inlägg
Utd har vunnit ligan utan Özil så man står inte och faller med honom.Tror snarare man resonerar att låt honom etablera sig i ligan via gunners några säsonger och plocka över honom sen.

Självklart måste Moyes leverera som alla andra men tid kommer han nog få.Fergie betonade ju just det i sitt avsked på O.T.
Det blev inget tårdrypande sista tal utan snarare en skarp uppmaning till hemmapubliken att ha tålamod nu med nya coachen.

Kanske få här minns men Ferguson var fruktansvär impopulär de 3 första åren på o.t.Jag avskydde honom själv och ville inget hellre än att de skulle kicka honom 89. Några av bottennappen var bl a 1-5 derbyt på Maine Road och en 0-0 match hemma mot Wimbledon inför 29 000(har jag för mig),en katastrofal siffra för utd.

Han var en cupmatch mot Forest ifrån foten,men tack vare 1-0 och fortsatt cuprun fick han stanna,tack gode gud för det!

Man har säkerligen räknat med nåt mellanår för etableringen.Missad ligatitel är ingen fara,missad cl-plats vore en katastrof men jag tror personligen Moyes sitter säkert ändå.

En missad värvning ruckar knappast fundamenten men vill alla andra räkna bort United som klubb så inte mig emot.

Om man fått en femma för varje gång man hört det pga av generationsväxlingar etc....
Jo, men det var ju exakt det jag skrev, det tog tid för fergie back in the days och det kommer ta tid för Moyes. frågan är ju om han får den tiden? Missad CL och jag tror han ryker direkt.

Räkna bort United kan man aldrig göra. Men har sett alla tre matcherna och det är någonting som saknas. Som sagt tror säkert Moyes får ordning på det, vet dock inte hur mycket tålamod man i realiteten kommer ha.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat