Citat:
Ursprungligen postat av robfri
Tänker mej ngt följande, sen får ni hojta, men då har vi en ram att utgå ifrån iaf.
Linköping-HV 71: 1,2,3,4,5 - 1,2,3,4
Mannheim -Jokerit: 0,1,2,3 - 0,1,2,3,4
Fribourg -Bern: 2,3,4,5 -1,2
Detta är på 3200 rader, måste alltså bantas lr reduceras på ngt sätt. Är även öppen för att kunna ha ngt "hål" ngn-stans för att få med ngt riktigt långskott.
Saknas fortf insättning från 1 medlem, har skickat mail till personen så hoppas han hinner läsa. Är endast "One" som bolagsansvarig som har access att avaktivera en medlem så vi övriga kan spela, men då han är bortrest är ju det kärvt....Vi får hoppas på det bästa
|
Bern har i snitt 2 mål på sina 6 matcher, enligt SvS. På de senast 8 (räknar ej v.skapsmatcher) så har de snitt på 2,5 mål per match. Tror inte de blir någon målrik match från Berns sida men att de får in 3 puckar är inte alls omöjligt.
I övrigt tycker ja att detta ser bra ut, kanske kan reducera bort X i match 2 för få ner raden något?
Senast redigerad av VenCe den 2013-09-05 klockan 11:39.
|