Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-05, 22:33   #1384
Salinger

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 1764

Skidor 17/18
Stats: 13 - 59 - 0
ROI: 181.92%
Vinstprocent: 18.06%

Standard

Japp, surt när det är så nära....

Nya tag imorgon:

Har kollat lite på Irlands landskamper senaste åren, och när det gäller hemmaplan och tävlingsmatcher så verkar det vara full fart framåt. Man har på senaste 8 hemmamatcherna i EM/VM-kval "bara" hållit nollan i två matcher, mot Slovakien och Färöarna. Noterbart är att man då även har mött Armenien, Andorra och Makedonien. Samtidigt har man offensivt mäktat med mer minst två mål i sex av dessa matcher.

Sverige har gjort mål i 15 av de senaste 16 kvalmatcherna, enda plumpen var ju mot just Irland. På bortaplan har vi släppt in mål i 7 av de senaste 8 matcherna. Jag tror därmed att båda lagen gör mål. Möjligtvis kan nollan på Sverige vara intressant till 18%. 3:an på Irland tycker jag är väldigt intressant till 4%. Ett förslag är: 1,2,3 - 0,1,2

Italien är ju normalt stabila hemma och ska väl inte släppa in mer än ett mål.
1,2,3,4 - 0,1

Serbien-Kroatien har jag ingen riktig känsla för. Spontant känns det målsnålt, men Kroatien verkar sällan gå mållösa. 0,1,2 - 1,2

Tyskland gör sällan mindre än tre mål, men släpper samtidigt oftast in mål. Österrike är rätt bra men bör inte räcka till här. 3,4,5 - 0,1

2592 rader, reducera bort kryss på Italien. Synpunkter?
Salinger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat