Gårdagen glömd, nya tag idag, & bra tugg redan. Har sammanställt de 3 förslag som inkommit (slindoffer, salinger & fahlle) Vi landar då enligt nedan
Irland - Sverige: 0,1,2,3 - 0,1,2,3
Italien - Bulgarien: 1,2,3,4 - 0,1
Serbien - Kroatien: 0,1,2 - 0,1,2,3,4
Tyskland - Österrike: 1,2,3,4,5 - 0,1
Totalt 28 800 rader, vi har således en del att jobba på för att banta ner.
Vaskat fram lite intressant info i matcherna. Italien saknar många gubbar framåt denna match, jag tror på en tajt match här, båda lagen har endast släppt in 4 mål var hitills på 6 matcher. Har svårt att se denna match rinna iväg, jag är helt klart beredd att ta chansen att nolla Bulgarien, Italien har skaffat sej ett bra läge, man måste inte gå för seger samtidigt som Bulgarien lär pria defensiven ännu mer en sådan här match. Jag utesluter inte 0-0 här, & tror att 0,1,2 för Italien & 0 på Bulgarien är fullt gångbart.
Gällande Tyskland så har det nämnts en del att de släppt in en hel del mål på slutet. Läste en intervju med tränare Lööw, man har i stort sett bara tränat försvarsspel sista tiden för att lösa detta. Jag tror man gör mål här, men kanske inte det rinner iväg då anfallspelet lär bli lidande om man ska prioritera försvaret. 1,2,3 -0,1 borde vara täcket enligt mej.
Serbien - Kroatien lär vi ha en riktig batalj att vänta. Kroatien bättre i grunden, men hemmaplan för Serbien, fanatiska fans, nä detta blir ingen walk in the park för Kroatien. 0,1,2 för båda lagen ska räcka, ev 3 på Kroatien.
Sverige då. Ja vi är totalt kassa, samtidigt är inte Irland ngn höjdarnation heller samtidigt som man har en del avbräck till denna match, Trappatoni var inte helt tillfreds med situationen. Positivt dock att man får tebax Richard Dunne till denna match, han är viktig för Irland & har saknats på slutet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|