Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer
Läge att plocka bort Irlands 0:a och Sveriges 3:a, Salinger och V75Fahlle har redan mer eller mindre motiverat varför.
Bulgarien är tighta bakåt och jag tror inte Italien med sin avbräck (Balotelli, Osvaldo, Montolivo) kommer ösa in mål. Italiens 0:a och Bulgariens 2:a känns mer spelvärda än 4:an för Italien. Jag är inte helt bekväm med att spika 0:a på Bulgarien då de är vassa i kontringar och Italien faktiskt släppt rätt mycket mål det sista.
Serbien kommer taggade till denna match med lite "allt att vinna". Samtidigt har det varit mycket oroligt i laget tidigare under Mihajlovic ledning. Kroatien har inte gått bra på slutet och matchen känns riktigt svår att förutsäga. Kanske är en liten fördel Serbien ändå.. 1,2,3-0,1,2
Österrike är bäst bakåt i gruppen och jag tror inte det rinner iväg. Med det sagt så tycker jag ändå att vi ska lämna hål för 3:an till fördel för 4:an på Tyskland.
Jag förespråkar fortfarande nån slags reducering med avseende på utdelning, för att få plats med fler tecken 
|
Köper dina tankar gällande resultat, dock kommer inte ske ngn form av reducering gällande utd, inte denna runda iaf. Får "One" ta beslut om när han är åter isf.
Dock tycker jag absolut att vi kan använda de reduceringar vi kört på slutet när jag plitat ner system, vi har använt dessa 3 tillfällen & "kraven" har gått in alla ggr.
Om vi inte kan enas om att spika 0 på Bulgarien så kanske vi kan använda oss av att ha 0,1 på Österrike & Bulgarien & sätta ett krav på att minst ett av lagen nollar ??