Hej. Ingen här vet vem jag är, men jag är inte anonym för det. Bara det att jag inte skrivit någonting på varken FB eller Holms sunkiga bakgård, men jag har läst en del, och det som går att konstatera är att nivån sjunkit drastiskt på båda sidorna under den senaste tiden. Minns dock att jag var lite aktiv på Spelombudsmannen på den tiden det forumet var något att ha, men det var väldigt väldigt länge sen. Därför gillar jag detta initiativ med ett seriöst och bra spelcommunity skarpt, och ska försöka bidra med tankar och ta del av era.
Jag är 21 år gammal och pluggar vid Linköpings Universitet, och förutom det så tittar jag på för mycket fotboll för att kunna förklaras frisk, typ :> Började väl spela på nätet (på farsans Unibetkonto) när jag var 14-15 år, innan det så hade jag förstående föräldrar som lämnade in en Lången åt mig för en tia i veckan. Spelar väl nu liksom då främst på fotboll, men även en och annan hockeymatch slinker in på kupongerna. Använder i dagsläget ingen strategi med procentenheter eller units (ja, jag vet, egentligen är det inget bra), men jag gillar mitt sätt att spela och går plus på det ändå. Och det i kombination med spänningen räcker för min del.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|