Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-06, 23:32   #1412
V75fahlle

V75fahlles avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4960
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
Jag tycker ditt förslag ser bra ut.
Håller med om mkt.

Här är mina tankar!

Irl-Sve
Sverige blir ofta överspelade när svenskar tippar. Jag har inte blivit imponerad av Sverige i år och vi har släppt in för enkla mål. Tror vi släpper in minst 1 mål. Gillar att du chansar bort 0:an på Irland till 31%.
1,2,(3)-(0),1,2

Ita-Bulg
Ita ska vinna hemma och gärna hålla nollan. 1-0, 2-0, 2-1 rimligaste siffrorna enl. mig.
1,2,3(4)-0,1

Serbien-Kroatien
Mötet Serbien-Kroatien blev 2-0 till Kroatien sist de möttes (22 mars-13), då på Kroatiens hemmaplan.
0,1(2)-1,2

Tyskland-Österrike
Tyskland har ångat på som du säger, och gjort minst 3 mål per match i de fem senaste matcherna (tre mål gjorda i tre matcher och fyra i två). En av dessa fem var dock en förlust, 4-3 mot USA, och en var oavgjord, 3-3 mot Paraguay.
Resten vinster.
Österrike är lillebror och ska inte kunna ta poäng, även om deras landslag är på frammarsch och bl.a. slog Sverige med 2-1 den 7 juni-13. 2:an på Österrike är bara 8% och ska man ändå gardera upp 0:an med en 1:a så lockar ju 2:an lite, nu när Tyskland ändå släpper in en del mål.

I de tre senaste matcherna mot Paraguay, USA och Ecuador har man faktiskt släppt in 2 mål eller fler (3,4,2).
Österrike kanske inte är i riktigt samma klass som några av dessa motståndere, men jag bara spånar... spännande %, men kanske svårt att få råd till.
(2),3,4(5)-0,1(2)

De inom parenteser tror jag minst på, men likväl har jag känslan av att någon kan gå in!

Pris för inlämning utan någon parentes: 384 kr
Pris för inlämning med alla sju tecken inom parenteser: 5184 kr

Bra vi satte den, även om det blev lätt idag. Synd man inte hörde denna utgångsram (384 kr) som flerbong