Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-08, 13:47   #573
Grnvit
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Har varit inaktiv vad gäller både skrivande och bokföring i sheetet. Skyller på att jag hittat kärleken (okej, låter lite bonde söker fru över det hela) och spenderar mestadels av tiden med tofflande. I detta tofflande ingår bl.a att hjälpa till i flickvännens stall vilket passar en feminin pojk som jag.

Ska göra mitt bästa för att hänga med i bokföringen och inte lägga in massa spel i efterhand som det blivit de senaste dagarna. Nu är det visserligen inget man missar eftersom det är många dåliga spel. Visst, lite tur skulle väl inte skada, känns som de allra flesta spelen som missar är väldigt nära ändå. Förhoppningsvis börjar det studsa med mig lite mer nu när ligorna drar igång, samtidigt ska jag försöka höja mig ett par snäpp, är trots allt försäsong för mig som spelare också.

Målskyttespelen börjar hur som helst komma igång på riktigt nu när KHL dragit igång. Dessutom är det bara sex dagar kvar innan SHL drar igång och då kommer det krylla utav målskyttar i sheetet!
Kommer köra dem i https://www.sharps.se/spreadsheet/zs13

Ha det fint så hörs vi när vi hörs!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+5), smak (+5), eddieh (+1), eddieh (+1), eddieh (+1), eddieh (+1), eddieh (+1), eddieh (+1), eddieh (+1), eddieh (+1), eddieh (+1), eddieh (+1)

Senast redigerad av Grnvit den 2013-09-08 klockan 13:56.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat