Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-09, 08:42   #1419
one

ones avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Lika bra att dra igång snacket

Kazakstan - Sverige: Vi var inte bra sist, men Irland var bedrövliga. Känns väl som motståndet är ngt liknande, kanske t o m sämre. Hur som, Sverige ska vara favoriter.
0,1 -1,2,3,4

Italien - Tjeckien: Som väntat höll Italien nollan sist & vann knappt, ofta så man gör på hemmaplan. Tror på ngt liknande här, vid seger är Italien klara gruppsegrare, & det tror jag man vill såhär på hemmaplan.
1,2,3 -0,1

Ukraina - England: Vilken match, båda lagen 7 spelade matcher, England 1 p före i tabellen. Trots bortaplan tror jag England är numret större här, man vet vilken viktig match detta är. Tror inte man förlorar men utesluter inte ett oavgjort resultat i bästa fall för Ukraina.
0,1,2 -1,2,3,4 (Ukraina får inte vinna)

Österrike - Irland: Seriöst, hur DÅLIGA var inte Irland sist ?!?!? Nu är väl inte Österrike ngn höjdarnation heller, men detta tror jag man vinner. Man har höjt sej sista året.
1,2,3,4,5 -0,1

Denna ram är på 5280 rader men då har vi ngt att utgå ifrån (& givetvis lägga till tecken om det finns fler tankar)
Tycker det ser bra ut men har svårt att tro att Österrike skulle krossa Irland med såna siffror. Visst att Irland har Dunne i försvaret men 5 tror jag inte att man släpper in... tror det räcker med 3 för att täcka. Kanske försöka få med 2:an på Tjeckien, borde vara intressant streckprocent-mässigt o Italien har ändå släppt in lite mål när man mött bättre motstånd. Nåt att kanske fundera på i alla fall
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat