Citat:
Ursprungligen postat av Rosen
Jo, för det är ju ofta alla bolag har egna oddssättare som analyserar alla matcher å ändå på något magiskt sätt kommer fram till identiska linor i alla matcher dag efter dag. Å sen dessutom har identisk action på matcherna å därför kommer överens om att helt plötsligt sänka en lina exakt samtidigt för att jämna ut sin exponering
Vad jag sett så har AV varit probable typ hela dagen, å ganska precis samtidigt som linan ändrades så kom infon at han inte skulle spela. Men sen kan det varit massa andra faktorer också såklart som jag inte har en aning om.
|
Jag har väl inte sagt att alla bolag har egna oddssättare!? En del sänker och resten följer sen efter självklart många bolag visste säkert inte varför oddsen ändrades men följde med marknaden för att inte sticka ut för mycket, sportingbet va ju sega och hade 2.05 på Celtics fram till matchstart! Jag tror ,som jag sa lite skämtsamt, som papak att det va pengarna som rörde på oddsen eftersom de kan omöjligt ha räknat med att Varejao skulle spela i oddssättningen under dagen... i såna fall vore det en stor miss av bolagen eftersom att han va "doubful" enligt de flesta!
LBJ är galet dålig idag 3/11 FG så här långt och det är dags att vakna och det tråkiga är att underspelet börjar se riktigt tungt ut med... håller inte att båda lagen skjute över 50 %!