Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-16, 21:03   #1438
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Precis så är det! Blir en tuff vecka men nu börjar det bli dags att sätta en Bomb igen!!

Morgondagens:
Brynäs-Skellefteå
Frölunda-Luleå
Linköping-Färjestad

444 444:- extra!

Samtliga har pengar inne vilket är strålande

Hockeyn har jag inte riktigt satt mig in i än om jag ska vara ärlig, har inte följt den alls under försäsongen... men spontant känns det förhållandevis målsnålt i samtliga matcher...
Ja det är klurigt såhär i början av säsongen, var själv inne & såg fbk-örebro i helgen & det var en bedrövlig inställning. Men vi får försöka.

Brynäs-Skellefteå: Skellefteå känns starka även i år, öppnade säsongen ¨på bra sett också. Brynäs slog Leksand, men vad ja läst verkar Leksand ha varit helt under isen. Är 2 lag som vill framåt, så tror inte på ngn nolla här. 1,2,3-1,2,3,4,5 känns täckt.

Frölunda - Luleå: Luleå lirar som vanligt tight, Frölunda med många nya unga spelare vilket kan ta tid att få ordning på. Sen hemmaplan är ju en klar fördel såklart, tror på jämn match, ev målsnål. 0,1,2,3-0,1,2,3 kan funka.

Lhc-Färjestad: Jag tror på årets upplaga av Lhc, känns starkare än på många år. Samtidigt ser jag inte Fbk som ngt roligt lag i år, här tror jag helt klart på Lhc. 3,4-0,1,2,3

ca 2000 rader
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+1)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat