Hahahah det var ett jävla liv här...
Citat:
Ursprungligen postat av eddieh
Snyggt jobbat Grönis, hoppas hon gillar kebab

|
Dessvärre inte... dåligt scoutat utav mig, å andra sidan är en kebabrulle billigare än två. Nu blir det inte lika stor press på mig att prestera....
| 2013-09-17 19:00 | Elitserien | Joakim Lindström vs Skellefteå AIK MÅLSKYTT |
MÅL |
FT |
7 |
3.200 |
| 2013-09-17 19:00 | Elitserien | Bud Holloway vs Skellefteå AIK MÅLSKYTT |
MÅL |
FT |
6 |
2.950 |
| 2013-09-17 19:00 | Elitserien | P-E. Bellemare vs Skellefteå AIK MÅLSKYTT |
MÅL |
FT |
6 |
3.450 |
Sitter och smuttar på ett glas med sprite och i brist på annat tänker jag skriva ut några spel som jag tycker är kanuuuunbraaa!
Vi kan börja med Bud Holloway som är en av seriens största stjärnor.
Totalt 120 poäng på 111 matcher i SHL. Vann poängligan överlägset förra säsongen med 71 poäng på 55 matcher.
Pålitlig målskytt tack vare ett ruggigt bra skott.
Förra säsongen stod Holloway för 12 pinnar på 5 matcher mot Brynäs. Visserligen bara ett mål, men han trivs hur som helst fint mot Gävle-grabbarna.
2.95 är okej, ångrar mig lite att det blev 6 istället för 5 units.
Jocke Lindström är även han en av seriens största stjärnor. Både grymt vass på att avsluta själv samt spela fram. 18+36 på 53 matcher förra säsongen. Levererat ruskigt med poäng under 2½ säsonger i SAIK-tröjan.
Två mål och matchens lirare i premiären. Följer förhoppningsvis upp det idag.
Bellemare är inte riktigt på samma nivå offensivt som Bud och Jocke, men han håller en mycket god nivå med SHL-mått mätt. Även han är en pålitlig målskytt och poängplockare.
2+5 på 3 matcher förra säsongen mot Brynäs. Med andra ord ska motståndet passa bra även för honom. 3.45 är bra.
Största värdet ligger dock i Jocke Lindström. Vill man inte vara lika garderad och riskera lika mycket räcker det gott och väl med en peng på honom.