Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-18, 08:31   #1449
one

ones avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Ja veckan starta bra iaf, känns skönt att pricka första bomben direkt denna vecka så det iaf minimerar utgifterna lite ... Lika bra att dra igång inför imorrn

Barcelona-Ajax: Barca stora favoriter vilket är korrekt, det här släpper man inte.
1,2,3,4-0,1 (ej kryss)

Chelsea -Basel: även här stor hemmafavör, inte mycket att orda om, helt korrekt.
1,2,3,4-0,1 (ej kryss)

Marseille-Arsenal: Tuff match för mitt kära arsenal, men snacka om att man fick en ny dimension med Özil i laget. Såg riktigt bra ut i helgen ! Tror inte man går mållösa här, man kommer få bra kontringslägen.
0,1,2-1,2

Napoli -Dortmund: Öppen match, Napoli en maktfaktor hemma, o vi såg vad Dortmund kan göra förra säsongen. Tycker båda lagen spelar rolig forboll, luktar allt lite mål här.
1,2,3-1,2,3

Krav: Barca lr Chelsea ska göra 2 lr 3 mål.

2160 rader
Ser bra ut! Vore ju kul om någon av underdogsen i dom två första matcherna kunde göra mer än ett mål... känns väl som att Mourinho ser till att det inte blir i Chelski-matchen Kanske, kanske att Ajax kan mäkta med 2 mål? Jag skulle kunna tänka mig att börja på 2 eller 3 på Barca, tror att man vill visa klass idag efter resultaten i gårdagens matcher.

Har sett Marseille några gånger den här säsongen och jag tycker att det sett ganska spännande ut, frågan är hur offensiva man vågar va i den här matchen? Vågar man köra 1-3 på båda lagen istället för 0-2?

Mitt förslag på utgångsrad:

Barca:2,3,4
Ajax:1,2
ej oavgjort!

Chelsea:1,2,3
Basel:0,1
ej oavgjort!

Marseille:1,2,3
Arsenal:1,2,3

Napoli:0,1,2
Dortmund:1,2,3
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat