Ämne: V86 18/9
Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-18, 18:35   #38
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Spiken: Chelsea boko timro har spänt musklerna och ställt i ordning sin adept till detta, Nu när nr 2 dessutom har stått över jobb och ska gå med skor tror jag att Jorma bara brak vinner avd1.

Roliga Spiken: Diaz Boko kom senast tillbaka efter ett par månaders frånvaro och efter en kvick start till ledningen drog hon undan med full spänst över mål. Offensive Ulf Ohlsson vill nog göra en repris. Spets och slut?

Dragen:

Augustus F. är långstegad Going Kronos avkomma, som fortfarande går med gjutjärnspannor under hovarna! Näst senast satt han fast med vinstkrafter och senast var han med i ett överpacat lopp som klockades till 1.11,5 första varvet och hade inga problem att avgöra till sin fördel över upploppet. Hästen är kvick bakom bilen och trots ett åttondespår så tror jag på en bra position i den främre träffen. (citat Erlandsson)

8 Leif har styrkan som sitt bästa vapen och är extra gynnad av den långa distansen och ett riktigt långskott! (citat Erlandsson)

Your Highness (Björn Goop) känns bra. Satt fast med en del sparat i Derby­stoet och känns jättefin efter det. Får inte vara med i Breeders’ Crown och får därför testa mot hingstar och valacker i Europaderbyt istället. Hon gör nog inte bort sig. Jag tycker inte att hon är sämre än någon annan i loppet. Är en outsider, säger Ulf Stenströmer.

12 Denim Boko (Per Nordström) är en riktigt bra dam som det varit upp och ner med i år. Vunnit två E3-försök. Sjuk i en final och mör i den andra efter resor. Formen känns god och vi har laddat om batterierna. Hästen känns i toppskick men läget drar ned, säger Per.

Bedövaren:

Saxo Holmsminde (Marcus Savin) får prova här även om ribban kanske ligger väl högt. Hästens rad är missvisande. Känns bra i träningen, säger Marcus
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat