Citat:
Ursprungligen postat av KP
Vinnaren av Heat 1 brukar vara vinnaren av Heat 2. Så istället för att köra 3 x 4 hästar etc. Bättre spela 1 x 1 och 4 lappar. Ni betalar x4 istället för x12 då.
www.qhurth.com/trav/lopp/chart/aby.htm Där kan ni se hur tidigare 3 åren har gått. Antingen är en häst så bra för dagen att den vinner båda eller så underpresterar de.
Jag spikar en fransman i båda iaf The best madrick!
Jorma vinner typ aldrig när han kör Svanstedts hästar.
Commander crowe är historia.
Nahar är säsongen ute för.
Save the quick är ett sto som möter hingstar och valacker. GL! Vinner endast mot ston.
Vi har The best madrick kvar och fransmannen åker knappast hit för att ge hästen två lopp i kroppen. Tackar för %.
Edit: Jens analys släpptes just, alltid kul när man får medhåll av en kunnig även 
|
Ligger mycket i det resonnemanget.
Nu deklarerar dock Svanstedt att de satsar på Heat B (min tolkning av suboptimal balans i heat A), vilket öppnar upp för olika segrare.
Fullt logiskt då Sebbes stora trumf är speeden och skiljeheat ofta körs långsammare då ena hästen måste dra.
rent chansmässigt rankar jag
3/5 mot 2
3 mot 6
5 mot 4
där den sistnämnda är din lösning vilken också är högst odds på därmed
överlägsen spelvärdesmässigt på streckspel dessa varianter emellan.
Att Save är ett sto må vara men den har ett mod som de andra inte ens är nära (Commander får ursäkta pga ålder).
Då Save ger uppåt 5 ggr pengarna (på nätet) lär du dock ofta komma undan med den dissningen