Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-24, 00:43   #201
Melvin

Melvins avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1945

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Nej, det förstås. För övrigt tycker jag också att det är märkligt att spendera 20 minuter på muggen, måste man så måste man och då ska det vara klappat och klart på 2 minuter.

För övrigt saknar jag det självklara alternativet i toapappersdebatten. Ska man välja mellan mjukt eller strävt så är valet; ingetdera. Överlägset bäst är självklart duschslangen, asien style. Överlägsen hygien och skonsamt mot de rektala regionerna.
Där har vi henne, "toalettpapprets mamma". Skulle ljuga om jag sa att jag inte blev smått chockad när jag landade i Bangkok med mina två vänner för fyra år sedan. Hade då inte tömt mig på ett dygn och när vi kom till hotellrummet så kände jag att det var dags. Efter att ha rekat toaletten så bad jag mina vänner att gå ner till receptionen och hämta toalettpapper. Han som redan varit i Thailand tidigare bara skrattade åt mig och gick in på toaletten och pekade på "duschslangen". Klart skeptiskt vart man men efter tre månader där nere har det inte känts helt rätt med papper efter man landat igen på Svenska mark. Sen har man en rolig upplevelse i ett Thailändskt häkte, där fanns det ingen slang utan man hade en hink med vatten bredvid toaletten. Poängen var då att man skulle ta en plastkaffemugg eller forma handen till en skopa och skvätta sig ren i ett rum på 5 kvm med 20 andra. Man kände sig inte störst på jorden då iaf.

Så till det viktiga, badrummet ska renoveras och jag vill ha slangen där, ingen bidé. Utan en slang någon decimeter från toaletten. Hur löser man det?

Senast redigerad av Melvin den 2013-09-24 klockan 00:54.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat