Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-27, 14:03   #83
offside
Rekmästare

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 1687

offside bettar
Stats: 210 - 219 - 12
ROI: 116.51%
Vinstprocent: 48.95%

Standard

2013-09-27 18:30FotbollLiefering vs Horn ÖVER Ö 3.5 FT 9 2.030

2013-09-27 18:30FotbollLiefering vs Horn ÖVER Ö 4.5 FT 7 3.400

2013-09-27 18:30FotbollLiefering vs Horn ÖVER HT 1.5 FT 7 2.070

Mycket intressant match av två anledningar (österrikiska andraligan).

1. Det är två lag vars statistik skriker överspel i denna match. Båda gör väldigt mycket mål, men släpper även in en del, speciellt Horn.

2. Favoriterna Liefering har enorma skadeproblem/avstängningsproblem. Man saknar hela fem-sex startspelare. Fyra mittfältare, en försvarare och en anfallare (inte helt ordinarie). Däremot har man bra täckning på anfallssidan (de tre anfallarna som hittills nätat är alla tillgängliga). Och deras offensivt vassaste mittfältare är också tillgänglig för spel.

Hemmalaget har ett väldigt ungt lag. Kaptenen, 37 årige Aufhauser är en av få äldre, men han är en av dom som missar matchen. Men man har skickliga yngre spelare som kan täcka upp, och jag tror att man fortfarande har bra chanser till tre poäng, trots alla avbräck. Men det känns som om defensiven kommer bli lidande idag med så mycket ungt och nytt folk i elvan.

Hemmatränaren har pratat om full gas från första början. Liefering har två raka förluster och behöver verkligen vinna för att hänga på i toppen. Man kommer från två matcher där man inte satt dit chanserna och jag tror det kan lossna rejält idag. Snacket är i alla fall att man måste hitta tillbaka till sin offensivt glada fotboll. En mentalitet som även SV Horn har.

Horn kommer till matchen i bra form, mycket bättre än hemmalagets. Man är alltid ett hot med sin offensiv och jag tror man kan få in ett par bollar mot detta avbräcksdrabbade Liefering. Man tyvärr tror jag inte man räcker till för poäng, då man har en för svag defensiv, samt underläge med bortaplan.

Sist lagen möttes vann Liefering med 4-2. På Horns hemmaplan. Jag förväntar mig ett liknande resultat.

Edit: Tredje spelet är över 1.5 mål i första halvlek.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Mr. Johansson (+5), loneranger (+5), limeburn (+5), Misär (+2)

Senast redigerad av offside den 2013-09-27 klockan 14:42.
offside är inte uppkopplad   Ge poäng