Ämne: **SPREAD IT**
Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-27, 23:22   #184
messijah

messijahs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

This just happened...

Jag sitter med min kompis och kollar på tv här nere. Jag ska gå och hämta en öl och måste då gå i en hall som leder till köket. När jag är på väg ut där tittar man per automatik ut mot ytterdörren. Vi har en sån där sidoruta som löper från golv till tak bredvid ytterdörren, typ standard.
När jag är på väg ut tittar jag ut mot dörren; där ser jag en KATT som sitter nere i hörnet av rutan och stirrar på mig! Den hukar lite när jag kommer men stirrar vidare.

Jag stannar i mitt steg och backar sakta tillbaka. Sen säger jag till min kompis att en katt kollar på oss. Han går till mig sen säger han att han känner en konstig "aura" i hallen.

Jag tänker att han är hög och känner en massa men jag tycker hans kommentar var obehaglig och ganska onödig då jag tydligt visat att jag inte gillade att katten stirrade på mig. Så jag tar en plastboll som vi har i en korg som våra barn leker med. SÅ lägger jag upp den som en frispark och skjuter mot dörren. Innan jag skjuter påminner min kompis mig om att jag måste ställa mig som cr07 om jag ska genomföra detta. Bollen går så klart snett och stutsar runt i rummet vi befinner oss i.

Katten hoppar ändå till och backar för att sen ta sats och RUSAR MOT FÖNSTRET! Den slog i hårt sen sprang den iväg. Jag gillar djur men den katten var lite för mycket för mig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rojiblanco (+10)
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat