Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-29, 13:45   #2
soulman
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande singel i finska Ykkönen spelades tidigare idag till det odds jag anger här. Jag är medveten om att det oddset inte längre finns, oddset för bortavinst ligger nu på cirka 1.70-1.75, men presenterar ändå spelet här för den som är intresserad. Det kan vara läge att ha lite is i magen för den som vågar och spela live till ett då förhoppningsvis högre odds:

AC Kajaani-JIPPO 2 1.95@Sportingbet

Klara ligajumbon AC Kajaani är sedan länge klara för nedflyttning. Det känns minst sagt uppgivet om man tittar på resultatraden. Senast blev det 0-3 hemma mot Viikingit (6:a) och före det blev det 0-4 borta mot Oulu (5:a) och 0-2 borta mot KooTeePee (3:a). Jag hoppas att uppgivenheten och förlusttrenden håller i sig även idag mot ett högmotiverat JIPPO.

Med två omgångar kvar ligger JIPPO (8:a) på säker mark men endast en poäng före OPS som ligger under nedflyttningsstrecket. Lagets form är god. Senast vann laget med 2-1 borta mot Ilves (4:a) och i matchen före vann man mot ligatvåan Haka med 2-1. Idag är mittfältaren Koivuranta (18/1) och anfallaren Rönkki (21/2) tillbaka från avstängningar och försvararen Harju (21/0) är tillbaka från skada.

Singeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 15.00 men matchen bör finnas som livespel @ Bet365.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ttsuper (+5)

Senast redigerad av soulman den 2013-09-29 klockan 13:55.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat