Lämnar mina drag redan nu, kommer vara upptagen hela dagen med hästägare från Belgien. Försöker skriva nåt matnyttigt från Vallas stallbacke imorgonkväll om jag springer på nåt där ute.
Mistral Skift, tror han kan vinna från dödens, "fläsket" håller han mkt högt vet jag.
Fox from above - trots att From Above lämnar kassa ston så måste väl något undantag finnas... Lär inte missa spets och därifrån skall hon slås.
Rose Hill Dream - Örjan upp, perfekt spår, lär bli körning då 1,3,4 alla vill ha spets, passar Örjan perfekt som vinner lätt. Spikar denna på "ALLT" imorgon!
Captivating Ås - Björn upp för andra gången på hästen, första vann han. Gick ruggigt bra senast efter trafikproblem på hela bortre lång.
I övrigt så tycker jag att favoriterna ser starka ut, tänker på Prawns och Lucky Luke Zenz (kan inte se honom förlora från spets, galopp emot).
Feast your eyes vinner inte ihjäl sig och drar mkt streck imorgon, varnar för Vulcan Brick som gått framåt med loppet senast, Jansson har ju en förmåga att skrälla..
Next Kronos vinner väl säkert sitt lopp också, trist som fan.. Jag försöker dock fälla honom.
Lycka till gossar!
Ps. Rak dubbel: 2-5!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: laxdasen (+100), mijo14 (+25)
|